Quandu si beie u caffè in un caffè, u caffè hè generalmente servitu in una tazza cù un platu. Pudete versà u latte in a tazza è aghjunghje u zuccheru, poi pigliate a cucchiara di cafè è agite bè, poi mette a cullette in u platu è pigliate a tazza per beie.
U caffè sirvutu à a fine di un pranzu hè generalmente servitu in una tazza di sacchetta. Sti tazzi chjuchi anu lugs più chjuchi chì i vostri ditte ùn ponu micca attraversu. Ma ancu cù tazzi più grande, ùn avete micca bisognu di mette i vostri ditte in l'arechje è poi alzà a tazza. U modu currettu di mantene una tazza di caffè hè di utilizà u to pollice è l'indice per mantene a tazza da u manicu è alzà.
Quandu aghjunghje u zuccheru à u caffè, s'ellu hè zuccaru granulatu, aduprate una cucchiara per cullà è aghjunghje direttamente à a tazza; s'ellu hè un zuccaru quadru, aduprate un zuccheru per mantene u zuccheru à u latu vicinu di u platu di caffè, è dopu aduprà una cucchiara di caffè per mette u zuccheru in a tazza. Se mette i cubetti di zuccaru in a tazza direttamente cù u clip di zuccheru o cù a manu, qualchì volta u caffè pò spiegà è cusì macchia a vostra robba o tovaglia.
Dopu avè stirring the coffee with the coffee spoon, a cucchiara deve esse postu nantu à l'esternu di u platu per ùn interferiscenu micca cù u caffè. Ùn duvete micca lascià a cucchiara di caffè stà in a tazza è poi pigliate a tazza per beie, chì ùn hè micca solu antiestetica, ma ancu faciule per fà a tazza di cafè spill over. Ùn aduprate micca una cucchiara di cafè per beie u caffè, perchè hè solu utilizatu per aghjunghje u zuccheru è mischjà.
Ùn aduprate micca a cucchiara di cafè per machjà u zuccheru in a tazza.
Se u caffè appena preparatu hè troppu caldu, agite delicatamente in a tazza cù una cucchiara di caffè per rinfriscà o aspittà chì si rinfriscà naturalmente prima di beie. Pruvate di rinfriscà u caffè cù a bocca hè una azione assai sconveniente.
I tazzi è i piatti usati per serve u caffè sò fatti apposta. Sò deve esse posti davanti o à a diritta di u bevitore, cù l'arechje chì puntanu à diritta. Quandu beie u caffè, pudete aduprà a manu diritta per guardà l'arechje di a tazza è a manu manca per guardà u platu è si move lentamente à a bocca per sip, ricurdendu di ùn fà un sonu.
Di sicuru, qualchì volta ci sò qualchi circustanze spiciali. Per esempiu, sè vo site à pusà in un sufettu luntanu da a tavula è ùn hè micca cunvenutu per aduprà e duie mani per mantene u caffè, pudete fà qualchì adattazione. Pudete aduprà a manu manca per mette a piastra di caffè à u livellu di u pettu, è aduprà a manu diritta per mantene a tazza di caffè per beie. Dopu avè bevutu, duvete immediatamente mette a tazza di caffè in u platu di caffè, ùn lasciate micca i dui separati.
Quandu aghjunghje u caffè, ùn pigliate micca a tazza di caffè da u platu.
Calchì volta pudete avè qualchì snack cù u vostru caffè. Ma ùn tenete micca a tazza di caffè in una manu è a merenda in l'altra, alternandu da manghjà un muzzicu è beie un muzzicu. Duvete mette a merenda quandu beie u caffè è mette a tazza di caffè quandu manghjate u snack.
In a casa di caffè, cumportate in una manera civilizata è ùn fighjate micca à l'altri. Parlate u più dolce pussibule, è ùn parlate mai forte senza guardà l'occasione.
Tempu di Postu: Apr-27-2023